GARAPEN EMOZIONALAREN JUSTIFIKAZIOA
- Hezkuntzaren helburua da (garapen integrala)
- Irakasketa-Ikasketa prozesuan emozioek pertsonarteko harremanetan duten eragina. Emaitzen hobekuntza.
- Auto-ezagutza.
- Eskola-porrotaren prebentzioa.
- Gatazken prebentzioa, emozioen interpretazio eta adierazpen egokia eginez.
- Estres psiko-sozialaren prebentzioa (osasun emozionala)
HEZKUNTZA EMOZIONALAREN EMAITZAK
- Gizarte-baliabideak eta erlazio egokiak areagotzea.
- Pentsamendu autosuntsitzaileak murriztea eta autoestimua hobetzea.
- Indarkeria gutxitzea.
- Gizartearen kontrakoa edo gizartearentzat desorekatua den jokabidea murriztea.
- Errendimendu akademikoa hobetzea.
- Hezkuntzan, gizartean eta familian moldaera hobea lortzea.
- Sintomatologia depresiboaren eta tristura murriztea
- Antsietate eta estresa gutxitzea
- Janariarekin erlazionatutako desorekak gutxitzea
HELBURUAK
Orokorrak:
- Gure ikasleen hezkuntza integrala bermatzea: akademikoa, emozionala, fisikoa, soziala.
- Ikasleen arteko harremanak hobetu: estereotipoak, rol-ak, “baztertuak”, gatazkak, kanpotik etorriak, e.a.
- DBH-ra joateak suposatzen duen aldaketarako prestaketa emozionala.
Espezifikoak:
- Emozioen Autoezagutza
- Norbere emozioak ulertu eta erregulatzeko gai izatea.
- Oreka emozionala garatzeko interesa suspertzea.
- Errespetu eta tolerantziazko jarrerak sustatzea.
- Lanarekiko esfortzua eta motibaziorako gaitasuna bultzatzea.
- Frustrazioekiko tolerantzia maila areagotzea.
- Bizitzarekiko pentsamendu eta jarrera baikorra garatzea.
- Autokontrolerako gaitasuna handitzea.
- Ongizate pertsonala sustatzea.
- Pertsonarteko harremanenetan trebetasunez aritzea.
- Entzuketa aktiboa eta enpatiaren garapena sustatzea.
EDUKIAK
- Adimen emozionala.
- Auto-ezagutza.
- Auto-estimua.
- Auto-motibazioa.
- Enpatia.
- Gatazken ebazpena.
- Bizi-baliabideak.
- Gizarte-baliabideak.
- Estresaren kontrola.
No hay comentarios:
Publicar un comentario