miércoles, 9 de enero de 2013

Emozio Hezkuntza

GARAPEN EMOZIONALAREN JUSTIFIKAZIOA



  • Hezkuntzaren helburua da (garapen integrala)
  • Irakasketa-Ikasketa prozesuan emozioek pertsonarteko harremanetan duten eragina. Emaitzen hobekuntza.
  • Auto-ezagutza.
  • Eskola-porrotaren prebentzioa.
  • Gatazken prebentzioa, emozioen interpretazio eta adierazpen egokia eginez.
  • Estres psiko-sozialaren prebentzioa (osasun emozionala)



HEZKUNTZA EMOZIONALAREN EMAITZAK


  • Gizarte-baliabideak eta erlazio egokiak areagotzea.
  • Pentsamendu autosuntsitzaileak murriztea eta autoestimua hobetzea.
  • Indarkeria gutxitzea.
  • Gizartearen kontrakoa edo gizartearentzat desorekatua den jokabidea murriztea.
  • Errendimendu akademikoa hobetzea.
  • Hezkuntzan, gizartean eta familian moldaera hobea lortzea.
  • Sintomatologia depresiboaren eta tristura murriztea
  • Antsietate eta estresa gutxitzea
  • Janariarekin erlazionatutako desorekak gutxitzea





HELBURUAK


Orokorrak:
  • Gure ikasleen hezkuntza integrala bermatzea: akademikoa, emozionala, fisikoa, soziala.
  • Ikasleen arteko harremanak hobetu: estereotipoak, rol-ak, “baztertuak”, gatazkak, kanpotik etorriak, e.a.
  • DBH-ra joateak suposatzen duen aldaketarako prestaketa emozionala.


Espezifikoak:
  • Emozioen Autoezagutza
  • Norbere emozioak ulertu eta erregulatzeko gai izatea.
  • Oreka emozionala garatzeko interesa suspertzea.
  • Errespetu eta tolerantziazko jarrerak sustatzea.
  • Lanarekiko esfortzua eta motibaziorako gaitasuna bultzatzea.
  • Frustrazioekiko tolerantzia maila areagotzea.
  • Bizitzarekiko pentsamendu eta jarrera baikorra garatzea.
  • Autokontrolerako gaitasuna handitzea.
  • Ongizate pertsonala sustatzea.
  • Pertsonarteko harremanenetan trebetasunez aritzea.
  • Entzuketa aktiboa eta enpatiaren garapena sustatzea.



EDUKIAK


  • Adimen emozionala.
  • Auto-ezagutza.
  • Auto-estimua.
  • Auto-motibazioa.
  • Enpatia.
  • Gatazken ebazpena.
  • Bizi-baliabideak.
  • Gizarte-baliabideak.
  • Estresaren kontrola.

No hay comentarios:

Publicar un comentario